Juli i billeder

I morgen begynder september måned. September! Hvor blev årets tre varmeste måneder lige af. De forsvinder alt for hurtigt hvert år. Jeg har lavet en opsamling på min juli måned her. Den bød på en uges ferie og tre meget travle uger på job. Derfor er der stort set kun billeder fra min ferieuge. Har I selv haft en dejlig sommer? Det håber jeg.

I Bahne i Lyngby kiggede jeg på disse fine, kunstige sukkulenter fra Lene Bjerre Design. Er de ikke bare virkelighedstro. Jeg glæder mig helt vildt til at dimse den i mit næste hjem.

Til min sidste dag på job havde jeg selvfølgelig bagt en feriekage. Jeg har aldrig kage med på job (vi har simpelthen ikke godt af det), så derfor skulle det være nu. Det blev til Lene Hanssons banankage med valnødder. Find opskriften HER.

Jeg startede min ferie med at spise brunch i Rungsted Havn med min kæreste. Det var en af de varmeste dage, og det var så skønt bare at sidde ved vandet og nyde hinanden og maden.

Det blev til en meget spontant tur til Jylland med min mor, søster og niece, hvor vi både var i Legoland og Lalandia. Hold nu op for en skøn tøsetur. Vi har allerede besluttet os for, at vi skal i Lalandia igen til efteråret.

En dag var jeg inde på Strøget i København, og da jeg havde et to-go gavekort til The Royal Smushi Café, hentede jeg tre smushier, som jeg tog med mig. Især den med mørbrad og jordbær kan anbefales.

Jeg fik lavet de fineste rødlige Gellish negle i Valby. Min anmeldelse kan I finde HER hos PureWellness.dk. Derudover fik jeg plukket og spist en hel masse hindbær fra min have. Det er lidt underligt at tænke på, at næste år er der en anden, som får glæde af min hindbærbusk.

Jeg tilbragte fire dage i Szczecin i Polen med mine forældre, min søster og min kæreste. Det var den hyggeligste tur. Her ser I udsigten fra Café 22 på 22. etage.

Café 22 spiste vi helt vildt god frokost (nogen fik kage). Jeg fik en lækker salat og en fantastisk oreo milkshake. Begge dele til ingen penge.

I Szczecin brugte damerne et par timer hos en frisør. Jeg blev klippet for 100kr. inkl. vask og føn. Og jeg har sjældent været mere tilfreds med en klipning.

Om morgenen spiste vi fra den lækreste brunchbuffet på Radisson Blu hotellet. Årh, jeg savner den morgenmadsbuffet.

En af dagene var vejret helt fantastisk, så vi sad udenfor på en fortovscafé. Jeg fik en Virgin Mojito. Så skønt og kølende.

Det blev også til en lille is (dog flest af deres fantastiske kager). Jeg blev nødt til at smage denne, alene fordi den så sjov ud, haha. Den smagte nu også rigtig godt og var tilmed billig.

Jeg fik shoppet en lille bitte smule i Szczecin. Bl.a. blev det til den grønne jakke til venstre fra Zara. Den fik jeg til halv pris. Kup!

Jeg modtog en masse skønhedsnyheder fra GOSH. Jeg er i fuld gang med at teste produkterne og vender tilbage med en anmeldelse til jer senere. Produkterne er til salg i Matas nu.

Jeg lavede den lækreste pastaret med kylling. Find opskriften HER.

I slutningen af juli gik jeg på to ugers ferie, og med i min kuffert pakkede jeg bl.a. #GIRLBOSS bogen, et Costume blad, rejsestørrelser fra Moroccanoil og Levevis solprodukter.

Share:

4 Comments

• Lullumut
      Forfatter
      1. september 2015 / 17:17

Mange tak, søde 🙂

1. Jeanette Henriksen
    31. august 2015 / 22:33

Så mange dejlige billeder.. Bliver dog helt lækker sulten nu.. ha ha 😀

Knus <3

• Lullumut
      Forfatter
      1. september 2015 / 17:17

Tak! 🙂 Haha, sorry 🙂 Det gør jeg også, når jeg kigger på dem.